jaunumi
palīdzība
kontakti
vakances
 

Likmju tipi

Mačs
Likmes uz konkrētas spēles gala iznākumu, t.i., kādas komandas uzvaru vai neizšķirtu.

Vairāk / Mazāk
Likmes uz kopējo gūto punktu, (vārtu) skaitu. Ir jānosaka, vai tiks gūti vairāk vai mazāk punktu (vārtu)par Optibet piedāvāto robežu.

Handikaps
Uz katru spēli Optibet nosaka handikapu. To, vai likme ir laimēta, nosaka spēles beigu rezultātam pieskaitot vai atņemot doto handikapu.
Piemēram: Krievija (-7) – Lietuva (+7)
1) Rezultāts 100 : 95. Šajā gadījumā ir laimējusi likme uz Lietuvu, jo pieskaitot handikapu 7 Lietuvai , gala rezultāts sanāk 100 : 102;
2) rezultāts 100 : 93. Šajā gadījumā likme tiek izmaksāta ar koeficientu 1.00 (atgriezta atpakaļ), jo, pieskaitot handikapu 7 Lietuvai, gala rezultāts ir neizšķirts 100:100;
3) rezultāts 100 : 84. Šajā gadījumā ir laimējusi likme uz Krieviju, jo, pieskaitot handikapu 7 Lietuvai, gala rezultāts sanāk 100 : 91.

Āzijas handikaps
Šāda veida Āzijas handikaps nozīmē to ka puse no jūsu likmes tiek pieņemta uz mazāko vērtību un otra puse uz lielāko handikapa vērtību.
Piemēram: Uz pirmo komandu noteikts handikaps 0/-0.5 (-0.25). Šajā gadījumā puse no likmes uz pirmo komandu tiek izdarīta ar handikapu ”0” un puse no likmes ar handikapu “-0.5”.
Iespējamie iznākumi:

Pirmā komanda uzvar:
a) Ja likme izdarīta uz pirmo komandu, tad jūsu laimests ir likme*koeficients;
b) Ja likme izdarīta uz otro komandu, tad visa likme ir zaudēta.

Spēle beidzas neizšķirti:
a) Ja likme izdarīta uz pirmo komandu, tad Jūsu laimests ir 1/2 no Jūsu likmes (Jūs esat zaudējis pusi no savas sākotnējās likmes);
b) Ja likme izdarīta uz otro komandu, tad Jūsu laimests ir 1/2 likme*koeficients + 1/2 likme.

Otrā komanda uzvar:
a) Ja likme izdarīta uz pirmo komandu, tad visa likme ir zaudēta;
b) Ja likme izdarīta uz otro komandu, tad jūsu laimests ir likme*koeficients.

Šie nosacījumi darbojas arī, ja likme tikusi iekļauta kombinētajā likmē.
Šie nosacījumi attiecināmi arī uz likmēm "Vairāk/Mazāk" - puse no likmes tiek uzlikta uz mazāko vērtību , bet otra puse uz lielāko.

Dubultiespēja
Ir trīs iespējamie iznākumi:

1) 1X - likme laimējusi, ja uzvar pirmā komanda vai spēle beidzas neizšķirti;
2) X2 - likme laimējusi, ja uzvar otrā komanda vai spēle beidzas neizšķirti;
3) 12 - likme laimējusi, ja spēle nebeidzas neizšķirti.

Puslaiks / Pilns Laiks
Likme ir laimēta tikai tādā gadījumā, ja ir pareizi uzminēts, kura no komandām būs vadībā pēc pirmā puslaika (vai būs neizšķirts) un pareizi noteikts spēles beigu iznākums.
Iespējamie iznākumi:

1) 1/1 - likme laimēta, ja pirmā komanda ir vadībā pēc puslaika un arī uzvar visā spēlē;
2) X/1 – likme laimēta, ja pēc pirmā puslaika ir neizšķirts, bet spēli uzvar pirmā komanda;
3) 2/1 - likme laimēta, ja pēc pirmā puslaika vadībā ir otrā komanda, bet spēli uzvar pirmā komanda;
4) X/X - likme laimēta, ja neizšķirts ir gan pēc pirmā puslaika, gan spēlei beidzoties;
5) 1/X - likme laimēta, ja pēc 1.puslaika vadībā ir pirmā komanda, bet spēle beidzas neizšķirti;
6) 2/X - likme laimēta, ja pēc 1.puslaika vadībā ir otrā komanda, bet spēle beidzas neizšķirti;
7) 2/2 - likme laimēta, ja pēc 1.puslaika vadībā ir otrā komanda un arī uzvar visā spēlē;
8) X/2 - likme laimēta, ja pēc pirmā puslaika ir neizšķirts, bet spēli uzvar otrā komanda;
9) 1/2 - likme laimēta, ja pēc pirmā puslaika vadībā ir pirmā komanda, bet spēli uzvar otrā komanda.

Precīzs rezultāts
Lai likmi laimētu, ir jāuzmin spēles precīzs beigu rezultāts. Totalizators piedāvā noteiktus spēļu beigu rezultātus. Gadījumā, ja spēle beidzas ar citu rezultātu nekā piedāvātie, tad likmes tiek atgrieztas atpakaļ (tas neattiecas uz gadījumu, kad tiek piedāvāta likme “cits rezultāts”).

Puslaika rezultāts / Spēles posma rezultāts
Likmes tiek pieņemtas uz puslaika, perioda, seta, ceturtdaļas vai cita spēles posma iznākumu. Gadījumā, ja konkrētās spēles posms netika nospēlēts līdz galam, attiecīgās likmes tiek izmaksātas ar koeficientu 1.

Uzvarētājs
Tiek pieņemtas likmes uz uzvaru kādā čempionātā, posmā, turnīrā u.c. Likme ir laimēta, ja ir pareizi noteikts konkrēto sacensību uzvarētājs.

Nepāra/Pāra
Tiek pieņemtas likmes uz to, vai kopējais gūto vārtu skaits būs pāra vai nepāra skaitlis. 0 tiek uzskatīts par pāra skaitli. Piemēram, ja spēle beidzas ar rezultātu 3 : 1, tad kopējais gūto vārtu skaits ir 4 un laimējusi ir likme uz “Pāra”.